Mange tænker kun på deres besøgende, når de skriver webtekst. Men Google vurderer din hjemmeside ud fra dens indhold, og hvis du ikke også skriver til søgemaskinerne, risikerer du, at din gode webtekst aldrig bliver læst.

Med Searchmetrics bliver det nemt at få et overblik over, hvor du skal sætte ind for at gøre dine webtekster skarpere og ranke bedre på dine vigtigste søgeord. Du får konkrete anvisninger til, hvordan du kan optimere dine webtekster, og hvilke forbedringer du bør prioritere højest.

Få bedre webtekster ved hjælp af:

  • Analyse af, hvordan din webtekst performer i forhold til konkurrenternes
  • Overblik over, om du bruger søgeordene de rigtige steder i din webtekst
  • Indsigt i, om du bruger dine vigtigste søgeord tilstrækkeligt
  • Overblik over, hvilke sider der har det største potentiale og mest behov for optimering

Searchmetrics viser dig, hvor du er bagud på point i forhold til dem, der allerede ligger i toppen af Google. Ved at tage udgangspunkt i deres webtekster, har du mulighed for at nå til tops.

Når du bruger Searchmetrics, behøver du ikke længere gætte dig frem. Du får et præcist øjebliksbillede af, hvad Google lægger vægt på i din branche, og hvilke tekster du skal måle dig mod, hvis du vil ligge øverst i søgemaskinerne.

indholdsoptimering

Potentialet i optimerede webtekster

Super optimeret webtekst skaffer dig ikke bare flere besøgende på en lang række forskellige søgefraser – den skaffer dig de helt rigtige besøgende, der ender som kunder i butikken. Searchmetrics giver dig hele pakken, så du kan prioritere din tekstindsats og bruge din tid bedst muligt.

indholdsoptimering2

Kontakt os i dag og se, hvordan Searchmetrics kan hjælpe dig til bedre webtekst og flere besøgende.